Subject: Riigiteede äärsete bussipaviljonidega peatuste hooldus Saku vallas
From: "Kalev Eensaar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Martti Lilleste" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Raimo Tarto" <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Jan 2025 14:27:23 +0200

Tere

Pöördume Transpordiameti ja Lääne-Harju hooldepiirkonna hooldajate poole
murega, mis puututab riigteede äärsete bussipeatuste hooldamist.

Nimelt, bussiooteplatvormidega ja -paviljonidega bussitaskuid olete
hooldanud nii, et sahk on lükanud suured vallid ootekoja sisse. Selliselt
neid hooldamine järkuda ei saa, sest nii kaob ühistranspordi kasutajatel
ära võimalus paviljone kasutada.

Palun teil riigiteede hooldajatena paviljonide seest lumi teisaldada ning
tulevikus lükata ootekojaga peatustes lund nii, et lumevalle ootekojja ei
lükataks.

Palun siinkohal lasta hooldajatel kontrollida üle kõik Saku valla
riigiteede ääres olevad bussipeatused, kus ootepaviljonid ja lasta nendest
lumi teisaldada.

Lisan kirja manusesse kaks fotot riigitee 11240 ääres olevatest
bussipeatustest. Fotod on tehtud 07.01 ja 08.01.2025, kuid need vallid on
antud ootekodades olnud juba alates 03.01.2025.

Jõudu edaspidiseks!

Lugupidamisega

KALEV EENSAAR / teedeinsener

Tel: +372 5340 9995

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saku Vallavalitsus

 <http://www.sakuvald.ee/> www.sakuvald.ee

 <http://www.facebook.com/sakuvallavalitsus>
www.facebook.com/sakuvallavalitsus

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.